Vi ses en anden gang, Harvey - pas godt på hende, du har kun én af hendes slagsNikonSP skrev: 27 maj 2026, 22:45 Hej alle
Jeg er desværre nødt til at melde fra til træffet![]()
Sagen er, at min kone har fået et helt nyt knæ for 14 dage side og selv om operationen
gik fint og det også er gået fin fremad i helingsprocessen, så er det stadig ikke tid til,
at jeg kan være væk fra hende i så lang tid, som det er nødvendigt i forbindelse med
træffet. Så det må for mit vedkommende blive næste år - håber jeg.
I ønskes alle et fantastisk træk, - mens jeg er pænt misundelig![]()
Mange hi-fi hilsner
Harvey
Tilmelding til VintageHifi Træf 2026
-
bjerager
- Lokalitet: Kvistgård
- Geografisk sted: Kvistgård
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
-
Fredmarantz
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Jeg er morderlig træt af, at jeg i år ikke kunne være med til træffet. Jeg plejer at hygge mig big time, når det går løs. Jeg synes, at det er en skøn begivenhed.!!
Jeg ønsker jer alle et godt træf med lækre anlæg - interessante workshops - fede anekdoter - hyggeligt og sjovt samvær - gode diskussioner osv..
Tak til arrangementskommiteen, som jeg ved har arbejdet hårdt og struktureret - Vi ses forhåbentligt næste år.
Venligst
freddy
Jeg ønsker jer alle et godt træf med lækre anlæg - interessante workshops - fede anekdoter - hyggeligt og sjovt samvær - gode diskussioner osv..
Tak til arrangementskommiteen, som jeg ved har arbejdet hårdt og struktureret - Vi ses forhåbentligt næste år.
Venligst
freddy