RIP Dolly Parton
- Elway
- Lokalitet: Aalborg
RIP Dolly Parton
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
- Elway
- Lokalitet: Aalborg
RIP Dolly Parton
Uanset om man kan lide hendes musik eller ej, så har hun sat et enormt aftryk.
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
- Hackenberg
- Lokalitet: Gilleleje
- Geografisk sted: Nordsjælland
-
bjerager
- Lokalitet: Kvistgård
- Geografisk sted: Kvistgård
RIP Dolly Parton
Og en forbavsende stor personlig integritet taget hendes fremtoning i betragtning
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sonab OA-116
- Captain Phoenix
- Lokalitet: 2500 Valby
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
RIP Dolly Parton
Musikken i sig selv bliver nok aldrig mig - men Parton som persona kan man kun være imponeret over (ikke mindst hendes baggrund taget i betragtning).Elway skrev: 25 aug 2026, 20:39 Uanset om man kan lide hendes musik eller ej, så har hun sat et enormt aftryk.
Og så favnede hun bredt og var en samlende faktor *) i et land, der bare bliver mere og mere splittet.
Dét kunne USA godt bruge noget mere af.
RIP Dolly Parton.
*) Kommer til at tænke på netop afdøde Kong Harald af Norge - han viste det så flot efter Utøya...
Claus
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
På besøg hos salig Peter Lund Madsen i Hjernekassen på P1 om hifi
Følg med på min YouTube-kanal om plader og musik her
På besøg hos salig Peter Lund Madsen i Hjernekassen på P1 om hifi
- Strandvaskeren
- Lokalitet: Hedehusene
RIP Dolly Parton
En af de mest imponerende ting ved Dolly er at ingen som sådan har noget imod hende. Find mig et andet menneske der ikke på en eller anden måde er polariserende. Det ord der bedst beskriver hende, i min optik, er ægte. Oprigtigt omsorgsfuld, oprigtigt næstekærlig, "if someone doesn't have a smile, give'em yours".
Lige som Captain'en har jeg ikke en hyldemeter af Dolly plader, men jeg har endnu aldrig oplevet at høre noget Dolly var involveret i og tænke "arhh, det holder sgu ikke helt det der..", hun leverer varen HVER eneste gang - respekt!
Lige som Captain'en har jeg ikke en hyldemeter af Dolly plader, men jeg har endnu aldrig oplevet at høre noget Dolly var involveret i og tænke "arhh, det holder sgu ikke helt det der..", hun leverer varen HVER eneste gang - respekt!
Hygge..
Thomas
Thomas