Jeg har gået og leget lidt med et projekt hvor slutresultatet gerne skulle blive en pladespiller og rørforstærker der matcher hinanden visuelt (begge skiffer plint, samme type drejeknapper, og aluminium top).
Og jeg er så småt ved at være færdig med første del, pladespilleren. Men jeg har fået lavet et hul i bagsiden af den nye plint så jeg kan forbinde den direkte til en stikkontakt.
Som jeg har forstået det så er der allerede Thorens modeller der har indbygget strøm, så det må være muligt at bekæmpe den eventuelle støj fra en transformer.
Og så den egentlige grund til opslaget. Er der nogen der har en god ide til hvor en cirka 16volts ac transformer til intern montering kan anskaffes? Og eventuelle forslag til dæmpning er også velkommende ( jeg havde forestillet mig at montere på gummi og skærme med metal).
Indtil det er fikset tror jeg at jeg vil jerryrig en lille plade som kam skrues over hullet og montere et stik til ekstern strøm derpå.
Et par billeder at hvad der er sket sofar. Det er en td 160mk2 (sorry, jeg er dårlig til at tage billeder).

Til venstre kan man se det firkantede hul som passer til, jeg kan ikke huske navnet, samme type stik som en computer bruger.

Højre, venstre lydkanal + jord loddet på.

Knapperne er næsten identiske med TD 150's knapper da jeg ikke er fan af de nyere knapper.