Reglerne for deltagelse i Dogme-delen bør nok præciseres. I kbekke's tråd er der forskellige meninger. Således foreslår Captain Phoenix prisloftet til dette træf til 1.000,- og kbekke's eget anlæg overstiger 500,-. Jeg synes iøvrigt selv, at aldersgrænsen bør matche vores hjemmeside, dvs. 25 år.
P. M. Hedegaard skrev:Reglerne for deltagelse i Dogme-delen bør nok præciseres. I kbekke's tråd er der forskellige meninger. Således foreslår Captain Phoenix prisloftet til dette træf til 1.000,- og kbekke's eget anlæg overstiger 500,-. Jeg synes iøvrigt selv, at aldersgrænsen bør matche vores hjemmeside, dvs. 25 år.
Jamen vi skal jo også have nogle anlæg på banen, så lad os lægge alders-grænsen på samme niveau som generelt her på sitet - min. 25 år - men holde prisloftet på 500,- (det handler bl.a. om at få forbløffende god lyd for meget små pengene).
Hvis de to andre der stiller op - Gottschalck og ferr31 - er med på disse konditioner, så er det dem vi kører efter (også for flere "Dogmere" til shoot-out'et).
Ja de oprindelige dogmeregler er jo mildt sagt ...dogmatiske. Men jeg havde jo heller aldrig forestillet mig, at mit dogmeanlæg ligefrem skulle gå hen og blive et tema på et officielt træf.
-Så havde jeg nok også beholdt det
Jeg er selvfølgelig oprigtigt beæret, men når det er sagt, så går der altså ingen skår af mig, hvis reglerne bliver tillempede i denne sammenhæng. Det synes jeg skal være helt op til arrangørerne eller hvad man ellers kan opnå konsensus om.
bjerager skrev:Jeg må også sige, at det med de 500 kr - det er sgu svært...
Det er jo netop noget af essencen.... og hvis ikke - jamen så har du ikke et dogme-anlæg
500kr er ikke mange penge - og rigtig mange anlæg/enheder fra DBA vil blive for dyre! Men man skal ned i Genbrugsens/Loppemarkeds priser - så kommer man snildt under de 500... vil jeg mene!
Jeg føler mig fristet - kom lige i tanke om mine Dynaco A25X til bare 40kr. Gu' ve' om jeg kan stykke noget sammen
Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
bjerager skrev:Jeg må også sige, at det med de 500 kr - det er sgu svært...
Det er jo netop noget af essencen.... og hvis ikke - jamen så har du ikke et dogme-anlæg
500kr er ikke mange penge - og rigtig mange anlæg/enheder fra DBA vil blive for dyre! Men man skal ned i Genbrugsens/Loppemarkeds priser - så kommer man snildt under de 500... vil jeg mene!
Jeg føler mig fristet - kom lige i tanke om mine Dynaco A25X til bare 40kr. Gu' ve' om jeg kan stykke noget sammen
Hilsen X-ray.
Jeg må støve lidt rundt i nogle af genbrugsbutikkerne...
mickr skrev:Må højttalerne være hjemmebyggede, hvis der er tale om et vintagedesign med vintageenheder i?
Det skulle der vel ikke være noget i vejen for - bare prisen på højttalerenheder mv. samlet holder sig indenfor rammen på 500,- (incl forstærker og signalkilde).
Herligt at der bliver noget forskelligt at lytte til og shoot out'e.
bjerager skrev:Jeg må støve lidt rundt i nogle af genbrugsbutikkerne...
Ja - der er ikke andet at gøre...!
Fik lige set forstærkeren i min avatar.... TA300M til 100,- på QXL. Så er der 360kr til en signalkilde...
Men her stopper legen nok for mig.... med mindre noget dukker op...!
EDIT: Jo - jeg har da' en TCD300 cass. 70,- på Loppemarked. Altså komplet anlæg til 210 spir!
Hilsen X-ray.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem