Edge skrev:Ja det er lige før man ønsker sig en spolebåndoptager, men mand hvor er de dyre i forhold til hvor meget jeg ville bruge en.
Man skal da lige overveje hvor meget man regner med at komme til at bruge den. Jeg må indrømme at jeg egentlig gerne ville have en som dedikeret "hygge" afspiller i stuen, hvor jeg så selv havde lavet kompilations og får at få folk til at holde deres iPods i lommen og heller diskutere de større ting i livet, som hvorfor den analoge kæde i et anlæg bare er meget federe end ét og nul taller der forsøger at emulere et analogt signal
Men efter at jeg har fået soveværelset tildelt udelukkende som hifi-hule, er jeg blevet meget mere interesseret i at finde udgivelser på bånd, overspille lånte vinyler og lave kompilations, man kan sidde og lytte til. Så det heldige, for mig ihvertfald, er en ret voldsomt blomstrende interesse, som jo også var med til at jeg fandt en løsning på de problemer jeg havde med maskineriet.
Så du har ret i at man skal overveje om man virkelig har brug for en spolebåndafspiller, men i mit tilfælde havde jeg åbenbart et behov.
Mvh.