Hvad snurrer netop nu hos jer? Om det er LP, CD, harddisk, spole- eller kassettebånd er underordnet, jeg synes bare vi mangler sådan en tråd; den er altid god at hente inspiration i. Jeg er i gang med at rydde ud i vinylsamlingen, og er nået til D: The Doors - Waiting for the Sun Det er vist en keeper
Senest rettet af Anders 30 sep 2010, 18:46, rettet i alt 1 gang.
Jeg tygger mig videre i samlingen. Jeg har en del Dr. Hook stående, og det bliver langt fra det hele, jeg beholder. Men denne her bliver én af dem, den er s'gu fe': Doctor Hook - Doctor Hook and the Medicine Show Er der i øvrigt nogen der har nogle Hook anbefalinger? Nogen album, man ikke liger opdager værdien af, når man bare lytter det igennem på denne højeffektive måde?
Anders skrev:Er der i øvrigt nogen der har nogle Hook anbefalinger? Nogen album, man ikke liger opdager værdien af, når man bare lytter det igennem på denne højeffektive måde?
Jeg syntes det hele med dem er godt, det er min anbefaling
Denne her hakker, og jeg kan for min død ikke regne ud hvorfor. Der er ingen ridser at se (på den side). Den bliver sorteret fra Bob Dylan - The Freewheelin'
Prøv at finde stedet på pladen - sæt en gammel pickup på - prøv at øge nåletrykket til fx 5 gram eller mere - kan den spilles så - kan du enten med pladespilleren slukket kører frem og tilbage hen over hakket og se om du kan arbejde det væk med den gamle nål - eller du kan bruge en tandstikker af træ og se om du kan motionere det væk - trist at skulle smide så dejlig en plade ud
Garrard 301 SME 3012 Denon 103 - Luxman CX-1 - Luxman CL 350 - 2 x Luxman M120A - Tannoy DC 12" (3149) i Duelundhorn - Garrard 401 - Tannoy DC 10" 2558