Skal/vil man ikke restuffe, så er det der måden at gøre det på, ser godt ud.
Din 2500 ser flot og velholdt ud, nu har jeg jo set den irl, så jeg ved at den er i fantastik stand, men jeg havde jo ikke set den indvendigt Har du de gamle Cans?
Solen skinner, Eric Clapton spiller lystigt i stuen, det skal nok blive en god ferie
Som lovet vil der komme billeder af min pladespiller mm.
Som det står og spiller i skrivende stund er det: B&O MS150.2 Marantz 8B Luxman CL-40 Luxman PD-441 Fidelity Research FR-64 Ortofon MC30 Ortofon T-3000
IMG_2330.jpg
IMG_2332.jpg
IMG_2331.jpg
IMG_2334.jpg
IMG_2335.jpg
IMG_2336.jpg
IMG_2333.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
MDA skrev:Solen skinner, Eric Clapton spiller lystigt i stuen, det skal nok blive en god ferie
Som det står og spiller i skrivende stund er det: B&O MS150.2 Marantz 8B Luxman CL-40 Luxman PD-441 Fidelity Research FR-64 Ortofon MC30 Ortofon T-3000
Flot: Hvad er det for et reolsystem som det står på?
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Vi leder og leder efter et nyt/brugt stereobænk, men det er ikke nemt. Når vi engang finder det helt rigtige må du meget gerne arve dette hjemmebygget, men du må selv stå for transport til Skotland
Der er plads til en helt masse i bænken, men vi vil gerne have et som visuelt/fysisk fylder mindre i stuen.
MDA skrev:Vi leder og leder efter et nyt/brugt stereobænk, men det er ikke nemt. Når vi engang finder det helt rigtige må du meget gerne arve dette hjemmebygget, men du må selv stå for transport til Skotland
Der er plads til en helt masse i bænken, men vi vil gerne have et som visuelt/fysisk fylder mindre i stuen.
Tusind tak! Så må jeg krydse fingre for at I finder noget snart!
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
his067 skrev:Men mine hjemmesnedkerevner rækker desværre ikke så langt....
Nu kender jeg ikke lige markedet i Aberdeen, men her i Danmark kan Silvan fikse alt sådan noget med at skære ud på mål, fræse kanter, bore huller til dyveler og den slags så du mere eller mindre kan designe dit eget møbel og slippe med selv at stå for lidt samle/lim/slibe arbejde. Ikke helt så nemt som "ikea", men næsten. Det er muligt du kan noget tilsvarende i en skotsk trælast?
his067 skrev:Men mine hjemmesnedkerevner rækker desværre ikke så langt....
Nu kender jeg ikke lige markedet i Aberdeen, men her i Danmark kan Silvan fikse alt sådan noget med at skære ud på mål, fræse kanter, bore huller til dyveler og den slags så du mere eller mindre kan designe dit eget møbel og slippe med selv at stå for lidt samle/lim/slibe arbejde. Ikke helt så nemt som "ikea", men næsten. Det er muligt du kan noget tilsvarende i en skotsk trælast?
Jamen, det er finishen der er problemet: hvordan får man sådan en pæn overflade (gloss)? Men, selvfølgelig, jeg kunne jo designe et møbel her i Aberdeen og så checke med Silvan når jeg er i DK om et par uger....Go' idé
MDA skrev:Solen skinner, Eric Clapton spiller lystigt i stuen, det skal nok blive en god ferie
Det er så smukt, at det næsten er til at tude over...