Jeg tror dælme jeg skal lade være med at følge den tråd hvor folk lister op hvad spændende ting, der er rundt omkring - Jeg har sågu da lige læmmet glasset med småmønterne og omsat indholdet til en lille køretur til Odense efter et par Akai fiduser....
En fin Akai 600DB spoleræser :
og en anden , lidt nyere model
Begge trænger en kærlig hånd, men så er man vel også beskæftiget i den mørke vinterdage
Forresten er der en superfed tegning i manualen til Akai's 600DB maskine
Den skal da forstørres op og i glas og ramme
Spottet på nettet :)
Spottet på nettet :)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
- Lokalitet: Østfyn
Re: Spottet på nettet :)
Glemte sgu at følge med de sidste par dage, men det kunne da intr. at høre hvad de gik for. Har selv 7 Akai spolemaskiner, men et par stykker mere har man vel altid plads til.
Palle.
Palle.
Det passede ret godt med værdien af en samling 50ører, 1 og 2 kroner samt 5'ere :)PVH skrev:Glemte sgu at følge med de sidste par dage, men det kunne da intr. at høre hvad de gik for. Har selv 7 Akai spolemaskiner, men et par stykker mere har man vel altid plads til.
Palle.
-
- Lokalitet: København
Tak skal du have - den spiller da ikke helt tosset - men skal nok have den store tur :)nhj4 skrev:hej der!
en fin bånd maskine du har fået fat i der Jan, Akai GX-600DB lidt data
Det er sådan lige 4-6 timers arbejde forude
- 2-mas
- Lokalitet: Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
Oser af vintage og vellyd.....tillykke Jan og god dippedutlyst 

-
- Lokalitet: midtfyn
Hej..
Dejlig spille du har fundet der.. jeg kunne få en 4000 DS ganske gratis, men synes ikke den oser nok af kvalitet..
Har iøvrigt studset lidt over, hvor I får plads til de mange pladskrævende vintageapparater - snakker vi om store huse, eller er stuen fyldt
. Kender flere koner, der absolut ikke vil have det til at fylde ...
Vh. Carsten
Dejlig spille du har fundet der.. jeg kunne få en 4000 DS ganske gratis, men synes ikke den oser nok af kvalitet..

Har iøvrigt studset lidt over, hvor I får plads til de mange pladskrævende vintageapparater - snakker vi om store huse, eller er stuen fyldt

Vh. Carsten
Mvh. Carsten
Jeg er nok heldig at have en (stor) 1.sal at boltre mig på - så der har jeg hule og værksted oppe.cdp skrev:Hej..
Dejlig spille du har fundet der.. jeg kunne få en 4000 DS ganske gratis, men synes ikke den oser nok af kvalitet..![]()
Har iøvrigt studset lidt over, hvor I får plads til de mange pladskrævende vintageapparater - snakker vi om store huse, eller er stuen fyldt. Kender flere koner, der absolut ikke vil have det til at fylde ...
Vh. Carsten
"konen" blev skiftet ud til en mere miljørigtig udgave, og pladsen fandt jeg på bø-landet - nåehh ja, 5 store Gø-dyr fylder jo også en del, og de holder jo ubudne gæster på afstand.