Hej derude.
Er der mon en eller anden der kender disse, er de fra USA eller noget billigt Taiwan.
De vil tydeligvis gerne se dyre ud med den spidse cone m.m. men ellers synes jeg ikke der er meget der tyder på kvalitet, film overtrukket finér lignende kabinetter, meget sparsomt delefilter med en enkelt effekt modstand og en kondensator.
Da jeg kom i tvivl var da de skulle afprøves...hold da op...en rigtig fin sprød top, og en god fast og tør bund, de fysiske begrænsninger selvfølgelig taget i betragtning.
Mvh Mogens.
Mystisk højtaler.
- Mogens
- Lokalitet: Skagen
- Geografisk sted: Nordjylland
Mystisk højtaler.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Mvh. Mogens.
- pqrannes
- Lokalitet: Nibe
- Geografisk sted: 9240 Nibe
Re: Mystisk højtaler.
De er ikke nye nok til at være blevet nævnt på internettet som nye og ikke gamle nok til at blive nævnt som "vintage", hvilket de nok heller ikke er.
Mon ikke LA Loudspeakers er Liberty Acoustics loudspeakers (jf. https://www.google.dk/search?q=liberty+ ... udspeakers).
PQR
Mon ikke LA Loudspeakers er Liberty Acoustics loudspeakers (jf. https://www.google.dk/search?q=liberty+ ... udspeakers).
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
-
- Lokalitet: Århus
- Mogens
Oh sorry, jeg tænkte slet ikke på at de nok ikke er vintage
men tak for hintet, efter at have rodet lidt efter Liberty Acoustics på google har jeg fundet ud af at det er dem.
Nå men kvalitet eller ej, til kr 35,-/sæt i en genbrugsbiks så skulle de selvfølgelig med hjem.
Mvh. Mogens.

men tak for hintet, efter at have rodet lidt efter Liberty Acoustics på google har jeg fundet ud af at det er dem.
Nå men kvalitet eller ej, til kr 35,-/sæt i en genbrugsbiks så skulle de selvfølgelig med hjem.

Mvh. Mogens.
Mvh. Mogens.
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
De ligner billigt Taiwan - eller noget fra Bransagervej. Men derfor behøver de jo ikke spille dårligt :)
Mikkel
Mikkel
- Mogens
Ha ha, ja jeg bor jo selv i Pandrup og den bransagervej du tænker på ligger lige i den anden ende af byen
Mvh. Mogens

Mvh. Mogens
Mvh. Mogens.
- PerHej
- Lokalitet: Aabybro

Mvh Per
nakamichi 610 + 620 - Marantz CD65 - Lenco L75