Hilsen Vintage-Politiet
mangler fjernbetjening
- X-ray
- Lokalitet: Ejby - Down Town
- Geografisk sted: Vestegnen.
mangler fjernbetjening
2014-1997=17
Hilsen Vintage-Politiet
Hilsen Vintage-Politiet
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
- pqrannes
- Lokalitet: Nibe
- Geografisk sted: 9240 Nibe
mangler fjernbetjening
Selvom tråden her lige er blevet dømt (retfærdigt) ude af vintagepolitiet, så vil jeg skynde mig at føje dette til:Mads-skov skrev:Det er lidt en svær beslutning at tage, er låst fast hvis det viser sig at den ikke passer :-) men igen, det er jo lyden det kommer an på!
pqrannes, hvis du ligger inde med en du kan undvære vil jeg meget gerne købe den af dig :-)
Jeg var hurtigt nok. Mine andre Sony remotes ligner ikke den ovenfor:

Men alle tre virker på begge mine Sony CDafspillere med play, spol frem, spol tilbage, spring frem, spring tilbage, pause og stop. Volumenknapperne virker på den deciderede CD-remote og kun på den.
Pointen må være. Tøv ikke. Køb den fine cd-afspiller. Du skal nok finde en fjernbetjening, der gør at du ikke behøver rejse dig fra sofaen, når du hører musik.
Over and out.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
mangler fjernbetjening
Ja, som jeg skrev tidligere - en universalfjernbetjening til en 20'er kan løse problemetpqrannes skrev:Men alle tre virker på begge mine Sony CDafspillere med play, spol frem, spol tilbage, spring frem, spring tilbage, pause og stop.
Mikkel
-
jan_stevns
mangler fjernbetjening
Du må da egentligt godt skaffe mig et par af de 20 kroners universaler :)mcs_5 skrev:Ja, som jeg skrev tidligere - en universalfjernbetjening til en 20'er kan løse problemetpqrannes skrev:Men alle tre virker på begge mine Sony CDafspillere med play, spol frem, spol tilbage, spring frem, spring tilbage, pause og stop.
Mikkel
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
mangler fjernbetjening
De solgte dem i Tiger for et par år siden. Måske har de dem endnu? De ser ret billige ud, men virker fint. Ellers sælger jeg nogen til 52 kr. - jeg kan ikke huske hvad de koster i indkøbjan_stevns skrev:Du må da egentligt godt skaffe mig et par af de 20 kroners universaler :)
Mikkel
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
mangler fjernbetjening
Jeg mangler en fjernbetjening til en meget gammel Marantz CD85 (cirka 1989)
Er mon nogen der har en liggende?
Mvh Verner
Er mon nogen der har en liggende?
Mvh Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena