Men jeg kan ikke fortælle om den, da jeg ikke kender denne Progression DAC, idet at en ren passiv løsning kender jeg ikke til idet, at jeg vil mene at man ikke kan undgå OP-amp i en sådan konstruktion, med mindre jeg tager fejl.
Mvh. LarsW PS: Brugte duckduckgo.com til at søge med
Div. i Kenwood, Sansui, Denon + en større samling Elcaset Sony m. bånd , remote m.m.
Devisen om " Alt er passivt indtil det får strøm" er rigtig , men jo ganske rigtigt at denne enhed som jeg ikke kender til, skal have en strømforsyning. Men jo da, et LCR led kan ikke gøre det alene. Der skal mere til vil jeg mene.
Mvh. LarsW
Div. i Kenwood, Sansui, Denon + en større samling Elcaset Sony m. bånd , remote m.m.
MDA skrev:Hvad bruger i af DAC? overvejer at anskaffe mig sådan en.
http://www.supra-electronics.com/popups ... _popup_dk/ Mange af den slags blåtands-fætre lyder skidt, men ikke denne til 150,- i Aldi. Android har en slags AVC som ikke kan slåes fra så det lyder skidt, ligemeget hvad. Har ikke prøvet med noget æble-værk. Super lyd i Windows(WASAPI) og Linux.
Ellers bruger jeg en Yamaha RX-V767. Udgangsforstærkeren er der ikke meget ved, så der er tilsluttet en DH-220. MVH spuncut
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
Den har både optisk, coax og USB indgang. Bruger den kun til at få ordentlig lyd på youtube koncerter, derfor skulle jeg ha' en med USB, og denne fik god anmeldelser, for en DAC i den billige ende.
Den har bestået "jeg kan holde ud at høre på den i flere timer" - testen.
Det ser ikke ud til at Hifi-store har fået flere hjem, jeg købte åbenbart den sidste. Men jeg fandt den også i Sverige bl.a. så de skulle ikke vær helt umuligt, hvis du er blevet fristet.