Mit resultat af at male pærer, til receiver.
Mit resultat af at male pærer, til receiver.
Det tog lige et par omgange, det kan være svært at se hvor tykt lag man har penslet på. Men resultatet blev helt godt til sidst, synes jeg i hvert fald selv. Dog er farven mere grøn end billedet viser. Ved ikke lige hvorfor kameraet ikke viser den grønne farve 100%. Men synes klart denne grønne er pænere end de gule lys. Men den anden technics sa-5170k receiver, beholder de pærer uden farve. Da den alligevel bliver solgt.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
- dfms
- Lokalitet: Esbjerg
- Geografisk sted: Vestpå
Re: Mit resultat af at male pærer, til receiver.
Flot
, kan farven i længden tåle varmen fra pæren ?

Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay !
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 2stk. V15 og 6stk. Magnet-toneforforstærker.
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 2stk. V15 og 6stk. Magnet-toneforforstærker.
Man skal nok se den i virkeligheden for at vide om man skal synes om det :) Dybest set er jeg ikke tilhænger af andet end "det originale" på sådanne herlige gamle radioer - men ja, det kan da tænkes at det pynter.
Grunden til jeg i sin tid faldt pladask for en 5560'er - eller var det ikke nærmere en 5460 (same potato) var netop dens utroligt stilrene design ....
.... men måske man skulle lege lidt :)
Grunden til jeg i sin tid faldt pladask for en 5560'er - eller var det ikke nærmere en 5460 (same potato) var netop dens utroligt stilrene design ....
.... men måske man skulle lege lidt :)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Den pæremaling skulle kunne bruges til pærer op til 30 watt. Ellers er der nok i flasken til mindst 50 pinolpærer. Og kan jo altid købe nogle almindelige hvidgule pærer igen, hvis jeg bliver træt af farven :) Synes og de technics receivere er rigtig lækre. Kunne da også have fået en sa-5360 i sølv eller sa-5370k. Men de 25 watt fra sa-5170k er faktisk mere end nok, den er alligevel meget strømstærk. Så det er en rigtig fin lille maskine :)