[/quote]
[/quote]- jeg ku godt bruge dem til dele - er der en Odense'r der vil være mellemmand ??
/ Lars[/
Hej Lars køb du dem bare, hvis der ikke er nogen i nærheden der kan hente, starter jeg
gerne bilen
 [/quote]
[/quote] 

For en håndfuld bajer fra Netto vil jeg gerne sætte dine nye kanter på for dig. Jeg har erfaring med montering af talrige kanter også bagpå, som JBL bruger.LektorBlomme skrev:Rent praktisk:
Nogen der kan anbefale et godt værksted på Sjælland der kan hjælpe med at sætte nyt skumophæng på basserne?
Jeg har læst og hørt meget godt om Basrep, men en tur til Jylland lægger også en slat til omkostningerne.
Et re-foam kit kan købes for få hundrede kroner, men jeg har ingen erfaring i denne disciplin. Er det no-go, for uerfaren hjemme-hobbyist?

Jeg er interesseret og i Århus i dag + i morgen. Sender PB.hificlassic skrev:Der er 1 stk fin alnico bas i min L110, dog uden kantophæng

), andre nogle han var i gang med at friske op. Samlet fik jeg hurtigt det indtryk, at han havde styr på det.
 ), andre nogle han var i gang med at friske op. Samlet fik jeg hurtigt det indtryk, at han havde styr på det.LektorBlomme skrev: - skumkanterne er vidst monteret på forsiden af membranen!!! er det ikke helt forkert på sådan en LE111a, og måske JBL generelt?!
Gør det overhovedet noget? hvilken forskel gør det? - jeg har jo ikke hørt dem med skumkanten på den rigtige side.