Det er hans "signatur - slogan" - der står nederst. ikke specielt møntet på noget eller nogen i tråden her - bare en "generel punchline" for Møffe

Vh
Freddy
Hej.. Jeg ønsker bestemt ikke at træde nogen over tæerene, beklager hvis det har kunnet opfattes såden. Det jeg mener er at selv om et eller andet apparat ser ganske forfærdeligt ud, kan man med godt tilløb, ajax, pensel og trykluft, få det at blive flot igen. Se blot billederene af grammofonen før her i tråden....SgyLow skrev:Hej Møffe.
Jeg er ikke sikker på jeg forstår din kommentar. Jeg har i hvert tilfælde, indtil nu da, ikke været uenige med nogen, blot forsøgt mig med at finde nogen der kunne hjælpe med et, for mig, enormt vigtigt projekt.
/søren
Narrjj - det kan jeg egentlig ikke. "E"´et kunne tyde på en "Export-model" - hvilket understøttes af den bagpå siddende voltageomskifter - så den kan passe i hele Verden - og så selvfølgelig dét, at det er en officiel dansk import fra Sø og Høyem (Det dengang danske agentur) - den skulle jo så gerne stemme med vores danske spændinger. Helt efter bogen.SgyLow skrev:- Serienummeret er E030930 - måske kan du fortælle mere?