Dagens gåde :-)

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.
Besvar
acj1980

Dagens gåde :-)

Indlæg af acj1980 »

Er der mon nogen som kan hitte ud af hvad jeg er i færd med her?
Nb: spørgsmålet retter sig nok mere til fagfolkene
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns

Re: Dagens gåde :-)

Indlæg af jan_stevns »

lukke arret på en hyler ?
Brugeravatar
his067
Redaktør
Lokalitet: Aberdeen, Skotland
Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)

Indlæg af his067 »

Mc-trafo?
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
acj1980

Indlæg af acj1980 »

åhh glemte helt at skrive at i skal klikke på billedet, så vender det korrekt
@Jan du er vidst hvad man kalder tæt på, ps: bemærk de mange ben ud af de gule krympeflex, der er tale om flere spoler i samme ombæring.. nogle kun på få vindinger
Brugeravatar
spuncut
Lokalitet: Lolland Nordvest
Kontakt:

Indlæg af spuncut »

Så er det sq nok en "transformator-linie-frekvens-spole-ting" fra et TV der er ved at få en gang araldit (ifølge den brugsanvisning den står på) for at dæmpe 16kHz mekanisk støj?
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
acj1980

Indlæg af acj1980 »

Du er meget tæt på, jeg er faktisk ved at vikle en ny op da den oprindelige stod af, og da den slags jo ikke laves mere er der kun en ting at gøre,, nemlig at vikle en ny :p
Så efter en stund med at pille og tælle viklinger på den gamle spole, begyndte jeg opvisningen af den nye, så jeg er spændt på at se resultatet
Besvar