niels-ole skrev:AHH Jeg Store IDIOT DET ER Justering til en HAFLER DH-220
SORRY
KAN MAN IKKE JUSTERE DC Offset. på en DH-200

niels-ole skrev:AHH Jeg Store IDIOT DET ER Justering til en HAFLER DH-220
SORRY
spuncut skrev:Nå ja... jeg har selv kun DH220'ere med DC-justering...
Brum i venstre, DC på udgangen (hvor meget?).
Venstre kanal har en forstærkningsmæssig ubalance og derfor slår brummet fra forsyningen igennem. Det er i al fald mit bedste gæt.
Forøvrigt er sådan en gang brum fuldstændigt ødelæggende for stereobillede, perspektiv, "soundstage" eller hvad man vil kalde det.
MVH Henning
KlausM skrev:Driverprintene er monteret forkert, den lille sorte gummiring (i de røde cirkler) skal sidde mellem printpladen og køleplade (fungerer som elektrisk isolation mellem printets kobberbane og køleplade):
Mvh Klaus
niels-ole skrev:KlausM skrev:Driverprintene er monteret forkert, den lille sorte gummiring (i de røde cirkler) skal sidde mellem printpladen og køleplade (fungerer som elektrisk isolation mellem printets kobberbane og køleplade):
Mvh Klaus
![]()
![]()
![]()
![]()
Oki Mange tak for info
er din Også en DH-200 Klaus ???
Og Hvis det er hvad er din DC Offset
niels-ole skrev:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oki Mange tak for info
KlausM skrev:niels-ole skrev:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oki Mange tak for info
Min DH-200 har jeg opgraderet med det nyere 19C driver-board købt på ebay i USA, hvor man kan justere begge dele.
Mvh Klaus
his067 skrev:Jeg går sådan og lurer på at anskaffe en Hafler DH220, som jeg hører meget godt om. Jeg synes at jeg kan huske at hedengangne 'High Fidelity' lavede en modifikation af dem som gav den et 'Luxmansk' Duo-beta modkoblingskredsløb. Er der nogen af jer der har adgang til de artikler?
his067 skrev:Selvfølgeligt ikke. Fortsæt bare, Niels-Ole.
Tilbage til Vintage transistor-udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster