Cadence? I forhold til sidste måneds salg af Harmon Kardon er det her nok 'Small Fry', men alligevel...
http://hifipig.com/british-engineering- ... y-cadence/
SME solgt!
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
SME solgt!
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Re: SME solgt!
Ja- vi må så håbe, at "ånden", hvad dét end er for en størrelse, kan forblive fokuseret på den fine kvalitet i håndværket og at man ikke finder på en hel masse profitoptimerende gags....men det kan vel enten gå ligeud eller op/ned
hmm.... Marantz har jo mildest talt også været igennem det meste af spektret. Marantz solgt til Superscope 1964 - medførte ikke kvalitativt den helt store nedtur, men dog en overgang til transistorer, som nok var kommet alligevel.
Superscope til Philips - her gik det ret galt
Apparater fremstillet efter denne overgang er ikke rigtigt i mit fokus (måske derfor?) - så jeg kender slet ikke ejerskabet nu...men jeg ved da, at de sørger for at der bliver lavet fine ting nu om dage.....
Vh
Freddy
hmm.... Marantz har jo mildest talt også været igennem det meste af spektret. Marantz solgt til Superscope 1964 - medførte ikke kvalitativt den helt store nedtur, men dog en overgang til transistorer, som nok var kommet alligevel.
Superscope til Philips - her gik det ret galt
Apparater fremstillet efter denne overgang er ikke rigtigt i mit fokus (måske derfor?) - så jeg kender slet ikke ejerskabet nu...men jeg ved da, at de sørger for at der bliver lavet fine ting nu om dage.....
Vh
Freddy