Another one bites the dust
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Another one bites the dust
Denne gang er det så George Michael: http://www.bbc.co.uk/news/uk-38432862
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Re: Another one bites the dust
ja - det er sørgeligt. Det er lige før, at det er ved at blive dagligdag. Synd - også med George Michael. Jeg har nu aldrig været den helt store fan af ham, men synge rent, det kunne han. -
Vh
Freddy
Vh
Freddy
- Captain Phoenix
- Lokalitet: 2500 Valby
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Åh nej - det er som om 2016 bare bliver ved med at tage store musikere fra os.
Holder det dog ikke op...
Jeg sætter stor stor pris på George Michael's musik.
Både de ubekymrede og dansable albums fra Wham!-tiden - og navnlig hans solo-albums, hvor hans personlige kampe, tab og lykkestunder ligger lige under overfladen.
Har du ikke fået fat i dén del af hans musik endnu, vil jeg anbefale "Older" - har hørt den 1000 gangs og elsker den stadig - samt at dykke lidt ned i GM's personlige historie.
Det er dybere og bedre end den rene pop han mestrede som kun få andre - og som mange måske (kun) forbinder ham med!
RIP George Michael.
Holder det dog ikke op...
Jeg sætter stor stor pris på George Michael's musik.
Både de ubekymrede og dansable albums fra Wham!-tiden - og navnlig hans solo-albums, hvor hans personlige kampe, tab og lykkestunder ligger lige under overfladen.
Har du ikke fået fat i dén del af hans musik endnu, vil jeg anbefale "Older" - har hørt den 1000 gangs og elsker den stadig - samt at dykke lidt ned i GM's personlige historie.
Det er dybere og bedre end den rene pop han mestrede som kun få andre - og som mange måske (kun) forbinder ham med!
RIP George Michael.
-
- Lokalitet: København
- Geografisk sted: 2200
Captain Phoenix skrev: Jeg sætter stor stor pris på George Michael's musik.
Meget enig ....... og lidt overrasket.
Jeg; der som skabs-George-Michael-Fan, gik i den tro at "popdrenge" ikke var comme il faut på et site som Vintagehifi

Han var nemlig en fantasisk sanger og kunstner i topklasse, der kunne havde drevet det meget længere, hvis omstændighederne havde været til det.
RIP
Mvh
Michael
Jeg går primært efter udseende . . . det indvendige skal vi nok få styr på.
Michael
Jeg går primært efter udseende . . . det indvendige skal vi nok få styr på.
- B&O Vintage
- Dobbelt profil, udelukket fra forummet
- Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj
- Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Ja, det er ufatteligt trist i en alt for tidlig alder. Han var fantastisk som Live performer og jeg havde en spinkelt håb om at kom forbi igen så man kunne få den eksalterende oplevelse endnu en gang. Sådan blev det ikke. Døden er så uretfærdig. Tak for fantastiske oplevelser.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.