Tonni skrev:Korrekt Freddy! Og husk de ikke er glade for alt for meget varme. Når der skal erstatninger i...
Okay - det er noteret ! Skulle faktisk netop til at spørge: Jeg havde nemlig tænkt at jeg med en limpistol kunne fæstne og isolerer den axiale leder ned langs siden. Men jeg må så nok hellere bruge en anden form lim (selvom jeg har en lavvarme limpistol).
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...
Tonni skrev:Korrekt Freddy! Og husk de ikke er glade for alt for meget varme. Når der skal erstatninger i...
Okay - det er noteret ! Skulle faktisk netop til at spørge: Jeg havde nemlig tænkt at jeg med en limpistol kunne fæstne og isolerer den axiale leder ned langs siden. Men jeg må så nok hellere bruge en anden form lim (selvom jeg har en lavvarme limpistol).
Hvad med lidt isolering fra en stump ledning?
Det kunne virke! :)
Nåh - jeg har bestilt et NOS sæt udgangstransistorer, og så indkøber jeg det sidste fra Banzai. @Freddy - med mindre du finder radiale styroflex kondensatorer, så er jeg "set" :)
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...
santashooter skrev:@Freddy - med mindre du finder radiale styroflex kondensatorer, så er jeg "set" :)
Hej Søren!
Jeg har kun axiale Styroflex - så jeg undlader at fjerne 14 guitarer - tre rodeskuffer - 5 kattekillinger og en gl. damefrakke for at komme ind til kondensatorlageret :-)
Håber, du får styr på det board - det skal nok blive superfint.