hificlassic skrev:Det kunne være sjovt at høre Altec VOTT A5 med Leak 20, den lille TRIO Single ended receiver we8s, fx en Sansui 555 eller Harveys JBL forstærkersæt. og ja gerne med Thorens TD124 foran
Vi er ved at være klar til forhåbentligt at have et program - og jeg kan vistgodt afsløre, at de Altec står højt på listen.
hificlassic skrev:Det kunne være sjovt at høre Altec VOTT A5 med Leak 20, den lille TRIO Single ended receiver we8s, fx en Sansui 555 eller Harveys JBL forstærkersæt. og ja gerne med Thorens TD124 foran
Vi er ved at være klar til forhåbentligt at have et program - og jeg kan vistgodt afsløre, at de Altec står højt på listen.
Så skal vi bare sikre et par stærke mænd da baskabinetterne vejer ca det dobbelte af de store JBL jeg havde med for to år siden. Men der er stadig hjul under
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Så skal vi bare sikre et par stærke mænd da baskabinetterne vejer ca det dobbelte af de store JBL jeg havde med for to år siden. Men der er stadig hjul under
Skal du have hjælp til at pakke bilen kan jeg godt køre til Silkeborg inden? Ellers give en hånd i Hald:-)
Så mangler vi bare en højkvalitets preamp. - For jeg skal vel ikke fornærme nogle med min S100?
. . . . og jeg medbringer naturligvis gerne mit JBL forstærkersæt - SG-520 og SE-460 - I kan bare sige til
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
Noget er ikke helt gået som planlagt, så vi mangler et sæt spændende højtalere - vi tænker i noget med noget engelsk, eventuelt en sammenligning mellem flere engelske, Rogers, Tannoy ect. Nogen der vil byde ind med noget de kan tage med?
Har ikke noget specielt spændende, et sæt Rogers LS3/5A samt Goodmans Maxim, men dem har I hørt før.... Ellers gulvhorn med Tannoy 8" eller RA New golden 8
bjerager skrev:Noget er ikke helt gået som planlagt, så vi mangler et sæt spændende højtalere - vi tænker i noget med noget engelsk, eventuelt en sammenligning mellem flere engelske, Rogers, Tannoy ect. Nogen der vil byde ind med noget de kan tage med?
Senest rettet af Gottschalck 26 jan 2017, 21:45, rettet i alt 1 gang.
bjerager skrev:Noget er ikke helt gået som planlagt, så vi mangler et sæt spændende højtalere - vi tænker i noget med noget engelsk, eventuelt en sammenligning mellem flere engelske, Rogers, Tannoy ect. Nogen der vil byde ind med noget de kan tage med?
KlausM skrev:Hvis New England er med, kan jeg stille med er sæt AR-LST 2?
Mvh Klaus
Et tema om east coast højtalere - nogen med Boston Acoustics, advent? AR VS JBL?
JBL er ikke East Coast, men det ved du vel??
Advent, Allison Acoustics, Acoustic Research, Boston Acoustics, KLH, Epicure og (Empire) er gode repræsentanter for East Coast højttalere.
Mvh Klaus
Jo det ved jeg - jeg var ude og tænke i en sammenligning mellem east- og westcoast - jbl vs AR. Ligger nogen inde med nogen af de her east coast højtalere?
bjerager skrev: Jo det ved jeg - jeg var ude og tænke i en sammenligning mellem east- og westcoast - jbl vs AR. Ligger nogen inde med nogen af de her east coast højtalere?
Der står et par AR-2ax her hos mig. Nyt kantophæng, men umodificerede delefiltre og l-pads.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.