X-ray skrev:Mest for min egen skyld - smider jeg lige disse billeder op af Klangfilm Kl. L405.
Det bliver interessant at høre den gamle Klangfilm. Jeg tror nu ikke, man skal forvente for meget med så grim en kasse. Det er garanteret også en 12-16 ohms enhed, og det er der jo ikke mange, der har brug for.
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
X-ray skrev:Mest for min egen skyld - smider jeg lige disse billeder op af Klangfilm Kl. L405.
Det bliver interessant at høre den gamle Klangfilm. Jeg tror nu ikke, man skal forvente for meget med så grim en kasse. Det er garanteret også en 12-16 ohms enhed, og det er der jo ikke mange, der har brug for.
PQR
...siger han mens han gnider sig i hænderne og tørrer savlen væk
PQR
Aarrhh det ved jeg nu ikke rigtig - der er da flere af mine Radford forstærkere der gerne tager 16 Ohm
PQR
Aarrhh det ved jeg nu ikke rigtig - der er da flere af mine Radford forstærkere der gerne tager 16 Ohm
Og min Leak (som jo også kommer med) ELSKER 16 Ohm...
PQR
Men det er jo en STEREO Leak - det går virkeligt ikke!
pqrannes skrev:Det bliver interessant at høre den gamle Klangfilm. Jeg tror nu ikke, man skal forvente for meget med så grim en kasse. Det er garanteret også en 12-16 ohms enhed, og det er der jo ikke mange, der har brug for.
PQR
Men det er jo en STEREO Leak - det går virkeligt ikke!
Mikkel
Nøø men med en passende modstand på den døde kanal, har man (vupti) mono... Ellers har jeg også et par Siemens 2000 som ÆæLSker den belastning... :D
Det er ikke så tit, at jeg sådan træder ved siden a' - men blev alligevel ansporet ovre i en anden tråd... Så jeg er sprunget på et sæt ITT TL380. De skulle være på bare 13,5L. og hentes på tirsdag.
ITT TL380.pdf
Hilsen X-ray
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
Fik hentet disse 'ITT TL-380' på Fyn idag - til kr.75. Det skulle så være storebroderen til TL-250. Som det ses, skal de lige have lidt opmærksomhed... Transmissions-Line, hvor porten' vender bagud... flere billeder senere... Årgang 78' - gu' ved om det er muligt at finde tilhørende receiver/forstærker. Kan kun finde lidt info i Årbøgerne - intet fra udenlandske sites...
DSC_0387 (002).jpg
Hilsen X-ray.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Info ser rigtig nok ud - men billedet må være forkert..! Hvorfor mon jeg slet ikke kan finde info om dem på de forskellige tyske sites..? Gu ved om de er produceret i Norden og kun solgt her..
Edit: Ok - ser nu at der bagpå står Made in Denmark by ITT. Spændende... Hilsen X-ray