Superferr31 skrev:Der kommer en doodle inden så længe
Så der kan betales lige som de foregående år

Jeg var bange for at jeg havde overset en evt. meddelelse herom.
MVH Henning
Superferr31 skrev:Der kommer en doodle inden så længe
Så der kan betales lige som de foregående år
Herligt med øl fra Refsvindinge - men fri mig for Ale No. 16.ferr31 skrev:Er der nogen specielle ønsker til sammensætningen ud over Ale no.16
I store mængderevox skrev:Og.....Ale no. 16
Jeg er fuld på højde med Captainens smagsløg ... Humels pils er go’Captain Phoenix skrev:Herligt med øl fra Refsvindinge - men fri mig for Ale No. 16.ferr31 skrev:Er der nogen specielle ønsker til sammensætningen ud over Ale no.16
Den er alt for sød (for mig ihvertfald) - og hvis den ikke er iskold går det da helt galt...
Køb gerne:
Mors Stout
Prima Landøl
Humlepilsner
Og måske også en liste over hvilken musik, der blev spillet under præsentationerne?Sorenki skrev:Er der ikke grobund for en billede-tråd, ligesom tidligere år?
Såvidt jeg kan huske spillede jeg fra følgende:snod skrev:Og måske også en liste over hvilken musik, der blev spillet under præsentationerne?
Det var nummeret “The Lady is a Tramp” fra direct-disc LP’en “Intensive Care” (Dishwasher Records).pulsedriver skrev:Captain Phønix - Claus spillede en fed fed jazz skive - som jeg dog ikke husker hvad var.
Tror også du spillede “Corner Pocket” fra Sheffield Lab direct-disc LP’en “The King James Version” med Harry James og hans orkester.KlausM skrev:Såvidt jeg kan huske spillede jeg fra følgende:
CD:
The Piano: “Eye Of The Storm” fra Sundance
Michael Ruff: “Speaking In Melodies” fra Sheffield Labs
LP:
Michael Ruff Band fra Pladekompagniet.
Dave Grusin; "Mountain Dance" fra JVC
Mvh Klaus