Jeg er selv ret vild med TD-150, dog er der enkelte steder hvor den i min optik, kommer ind lige under TD-125 som må være den nærmeste "konkurrent":
Det hele handler for mig om armen - både TD-150 og TD-125 synes jeg fortjener en god arm og herunder regner jeg ikke den originale - med det perspektiv fåes TD-125 i en version hvor den ikke har løfte-knap. Altså har den bare hastighedsvælger og start-stop.
TD-150 fåes (såvidt jeg ved) ikke uden løfte-knappen, som så bliver overflødig når man sætter en anden arm på med sin egen løfte-funktion.
Det virker derfor lidt ufuldent og som en høker-løsning.
Udover dette synes jeg de to kan konkurrere lige op, og størrelsen og udseendet på en TD-150'er synes jeg gør den mega "cute". Meget pladespiller, i en lille formfaktor!
Jeg kunne godt få mig selv til at lave et hygge-setup med en Marantz 2010 eller 2015, TD-150 med SME arm og et par små JBL L15 fx.

en 124'er og de to andre kan vel nødigt sammenlignes alene pga trækkraften der ligger i de to forsk. drev-systemer?
Et bæltedrevet setup har nogle fordele ift rummel fra motoren, et direkte drev har fordele ift rå-styrke.
Men så kan diskussionen hurtigt blive lang

EDIT: Jeg kan se ift Google at TD-150 fandtes uden løfte-knap... og så er mit argument jo lidt skudt til jorden, så jeg må nok hellere placere TD-150 go TD-125 på linje med hinanden