Tonearmsstander
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Re: Tonearmsstander
Skærmen (den sorte) der sidder under armen har i øvrigt en oval med målene 26,5 * 42,25 mm
Bare det GLØDER!!!
- eggers
- Lokalitet: København
- Geografisk sted: København
Okay de herrer, jeg er bikset en skitse sammen. I kan kigge på den her: https://docs.google.com/open?id=0BzxpkH ... 3RPSVI4R3M
Jeg har anført at der skal skæres gevind i hullerne i selve brønden, men ikke hvilken slags, det må jeg lige finde ud af senere. De skarpe kanter burde også affases, men det kigger jeg på når det kommer dertil.
Jeg kan se at de mål jeg har taget fra min 312 skabelon (jeg scannede den ind) ikke helt passer med jeres mål – men det er tæt på.
Hvis Edge har lyst of tid til at konstruere den i noget eMachineshop kan læse kunne det være interessant at finde ud af hvor meget det ville koste at få den lavet (
?)
Jeg har anført at der skal skæres gevind i hullerne i selve brønden, men ikke hvilken slags, det må jeg lige finde ud af senere. De skarpe kanter burde også affases, men det kigger jeg på når det kommer dertil.
Jeg kan se at de mål jeg har taget fra min 312 skabelon (jeg scannede den ind) ikke helt passer med jeres mål – men det er tæt på.
Hvis Edge har lyst of tid til at konstruere den i noget eMachineshop kan læse kunne det være interessant at finde ud af hvor meget det ville koste at få den lavet (

Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Ortofon Rohmann, SME 3012 II, Denon DL-103, Shelter 501 Mk. II, Lenco L75, Mørch GS6, Thorens TD-125 LB, Technics SL-1210.
- MDA
- Admin
- Lokalitet: Nordjylland
- Geografisk sted: Støvring
eggers har sendt en pm.
-
- Lokalitet: Midtjylland
- Geografisk sted: Viborg
Er igang. Kan du sige noget om hvad materiale du vil have det i, og i hvad finish? De har jo alt fra Nylon (POM) til rustfast Stål og Messing.eggers skrev: Hvis Edge har lyst of tid til at konstruere den i noget eMachineshop kan læse kunne det være interessant at finde ud af hvor meget det ville koste at få den lavet (?)
Remember, Tuesday is Soylent Green Day.
- eggers
Rustfri stål vil nok være lækrest.
Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Ortofon Rohmann, SME 3012 II, Denon DL-103, Shelter 501 Mk. II, Lenco L75, Mørch GS6, Thorens TD-125 LB, Technics SL-1210.
-
- Lokalitet: Midtjylland
- Geografisk sted: Viborg
Det bliver alt for dyrt, over 1000$ bare for Basen...
Remember, Tuesday is Soylent Green Day.
- MDA
- Admin
Det kunne jeg godt regne ud, set i klogskabens bakspejlEdge skrev:Det bliver alt for dyrt, over 1000$ bare for Basen...

At få lavet sådan en ting ved et firma som skal lave det på regning, jah så løber det altså op.
- MDA
- Admin
Poleret alu ville det ikke kunne gå ?eggers skrev:Rustfri stål vil nok være lækrest.
- eggers
Aluminium eller messing vil også være fint – jeg kunne jo fore den med mu-metal hvis det var det.
- eggers
Edge skrev:Det bliver alt for dyrt, over 1000$ bare for Basen...

Ja, okay. Det var sgu krydret.
- MDA
- Admin
Har kigget lidt på din tegning, istedet for at det skal drejes ud af en masiv klump, ville du så kunne leve med at man lavede bunden ligesom du vil lave toppen.