Så tænkte jeg om det ikke kunne gøres billigere ved lidt gør-det-selv. Jeg har søgt lidt på dørstoppere i metal, men ikke rigtigt fundet en god størrelse. Jeg har på fornemmelsen at der kunne findes noget der kunne tilpasses – har I nogle ideer?
God ide! Jeg skal nok lige finde en specialbutik med dele i de mere industrielle størrelser, men det skulle være muligt.thov skrev:Hvad med noget VVS isenkram ?
Ikke de sædvanlige 1/2" og 3/4 tommer, men noget motherf..... 3" ?
Sådan et kort rør med indvendigt gevind som bruges ved rørforlængelser, og en stump rør med udvendigt gevind.
2 fluer med eet smæk - en tung solid base og højderegulering :D
Godt fundet! Jeg var tidligere inde på Ikeas hjemmeside men jeg gik død i det før jeg fandt dem du fandt. Ellers har jeg været på Etsy og kigge på urner til kæledyr og diverse trææsker, men der var ikke det helt rigtige. Ellers har jeg fundet nogle monteringskasser i støbt aluminium, men de har ikke de helt fede mål – men man kan få nogle af dem med RFI/EMI skærm indbygget. Her er et par stykker:
Okay, jeg havde faktisk kigget på eMachineshop, men kom fra det igen. Jeg har faktisk tegnet en stander nu, men jeg mangler de præcise mål for en SME 3009/3012 s.II udskæring:Edge skrev:Hvis du kan tegne i 2D, er der Emachineshop: http://www.emachineshop.com/
Jeg har fået lavet dele til mit tonearmsprojekt hos dem, det er nemt og god kvalitet.
Sig til hvis jeg skal tegne noget til dig.
Jeg har kigge på dem, men den du ser er den eneste der findes og den er ikke målfast (det er en JPEG). Jeg har også kigget på SME's hjemmeside og der er den heller ikke.Tonni skrev:Er der ikke en template på vinylengine? Evt en man kan printe, og så udmåle/skrive på...
Ved du om skabelonen fra en SME 312 er kompatibel? Den har jeg nemlig liggende…Tonni skrev:Har du armen på lager? - Så er det temmeligt let at demontere monteringsflangen uden at beskadige den. -Og ellers kan jeg tage min med på job og scanne den ind i en A4 pdf. Denne kunne jo så danne grundlag for en template...