Kaneda DC1
-
- Tidligere P. M. Hedegaard
- Lokalitet: Hassing
- Geografisk sted: Thy
Kaneda DC1
Jeg har købt en en-ejers Kaneda DC1 forforstærker fra La maison de L´Audiophile. På nettet findes praktisk talt intet om den originale, kun i diy-udgave. Der skulle vel ikke være nogen herfra, med kendskab til den originale?
Vh Poul
les realisations de
L’AUDIOPHILE
les realisations de
L’AUDIOPHILE
-
- Slettet efter eget ønske
- Lokalitet: aa
- highfive
- Lokalitet: Göteborg
- Geografisk sted: Göteborg, Sverige
Re: Kaneda DC1
Hej
Jag har ett Kanada som jag byggde på 80-talet med utvalda transistorer, som jag köpte av Anders Edenholm, som drev företaget Tesserakt. Distributör av L’Audiophiles komponenter till Kanada, Monstret och andra skapelser.
Anders Edenholm är idag skribent i svenska HiFi & Musik. På 80-talet personlig vän med Jean Hiraga.
Jag tycker Kanada-försteget är enastående!
Hur ser ditt försteg ut? Nedan följer bilder på två varianter, som jag fann på nätet.
Med vänlig hälsning, highfive
Jag har ett Kanada som jag byggde på 80-talet med utvalda transistorer, som jag köpte av Anders Edenholm, som drev företaget Tesserakt. Distributör av L’Audiophiles komponenter till Kanada, Monstret och andra skapelser.
Anders Edenholm är idag skribent i svenska HiFi & Musik. På 80-talet personlig vän med Jean Hiraga.
Hur ser ditt försteg ut? Nedan följer bilder på två varianter, som jag fann på nätet.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Technics 205C-IIS / Ortofon MC20 -- Technics SL-1700 MK 2 -- Mürbeck Munin MC Pre Amplifier/Mürbeck Ymer Power Supply -- U66 CONTROL-AMPLIFIER C-2 -- Nakamichi 620 Effekttrin -- IMF TLS80 + MICROMEGA DUO.CD.3.1 -- MICROMEGA DUO.PRO.2 DAC -- Nakamichi 430 Tuner
- highfive
- Lokalitet: Göteborg
- Geografisk sted: Göteborg, Sverige
En hemsida om professor Kaneda:
http://unepassionaudiophile.fr/lunivers ... ur-kaneda/
Technics 205C-IIS / Ortofon MC20 -- Technics SL-1700 MK 2 -- Mürbeck Munin MC Pre Amplifier/Mürbeck Ymer Power Supply -- U66 CONTROL-AMPLIFIER C-2 -- Nakamichi 620 Effekttrin -- IMF TLS80 + MICROMEGA DUO.CD.3.1 -- MICROMEGA DUO.PRO.2 DAC -- Nakamichi 430 Tuner
-
Hej highfivehighfive skrev:Hej
Min er den originale, den øverste. Den nederste er en diy-udgave.
Vh Poul
les realisations de
L’AUDIOPHILE
les realisations de
L’AUDIOPHILE
-
Den var ikke billig...le-tube skrev:Hvad måtte du bløde for sådan en skønhed - om man må spørge.
Hørte den i 80'erne sammen med en Hiraga 8W - batteridrevet
/Leif

Vh Poul
les realisations de
L’AUDIOPHILE
les realisations de
L’AUDIOPHILE
-
Tak for linket. Det er jeg ikke stødt på førhighfive skrev:En hemsida om professor Kaneda:

Vh Poul
les realisations de
L’AUDIOPHILE
les realisations de
L’AUDIOPHILE