En af knapperne (til aux / tuner osv.) er forsvundet fra min NAD 3020B Muligvis min 2-årige datter der har haft fat i den. Jeg kan ikke se, at man kan finde knapperne på nettet / eBay.
Er der nogen, der ved, hvor man kan finde sådan én knap?
Hej Ulrik.
Jeg kan se at det stadig er HiFi-Klubben som forhandler NAD. Så der ville jeg i hvert fald starte. Jeg håber at de har dele til så gamle modeller.
Hej Ulrik
Jeg mener jeg har et par 3020 i en eller anden version stående i mit kælderrum
vil lige stikke næsen ned en af dagene så vender jeg tilbage.
vh René
Hackenberg skrev:Det kan du glemme! Omkring 2010 blev alle reservedele, mere end fem år gamle, smidt ud. Der var simpelthen ikke plads på lageret i Nørager.
Ja puha. Jeg var i kæden dengang og var kort efter omkring lageret i anden forbindelse. Container på container stod ude i regnen, fyldt med kasserede apparater, der af en eller anden grund ikke kunne repareres, men med intakte kabinetter, stik, kontakter osv.
Kors hvor havde jeg det skidt
At streame musik, er som at spise kartofler med sugerør !
Hackenberg skrev:Det kan du glemme! Omkring 2010 blev alle reservedele, mere end fem år gamle, smidt ud. Der var simpelthen ikke plads på lageret i Nørager.
Ja puha. Jeg var i kæden dengang og var kort efter omkring lageret i anden forbindelse. Container på container stod ude i regnen, fyldt med kasserede apparater, der af en eller anden grund ikke kunne repareres, men med intakte kabinetter, stik, kontakter osv.