Låne en Equalizer

Alt omkring horn og fuldtoneenheder
Besvar
Brugeravatar
hificlassic
Lokalitet: Silkeborg
Geografisk sted: I skovens dybe stille ro

Låne en Equalizer

Indlæg af hificlassic »

Jeg skal til at igang med to nye hornsystemer, og kunne godt tænke mig at låne en equalizer til at justere lyden ind. Helst med phono stik.

Det ene bliver et stort 3-vejs system med JBL enheder. Det andet bliver et mindre Visaton med 12" bas og 1" driver (og evt en diskant).

Er der mon nogen der har en af god kvalitet de kan undvære en måneds tid her engang efter sommeren?
Evt køber jeg den gerne hvis den fungerer godt
Mvh Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Fredmarantz
Redaktør
Lokalitet: Herning

Re: Låne en Equalizer

Indlæg af Fredmarantz »

Jeg har en Soundcraftsmen SG-2205-600 (2x10 bånd) som du må låne og evt. senere købe.... Den opfylder kravene til rca-stik. Den har ikke været i brug hos mig de sidste 30 år. Jeg købte den fra ny i ca 1978 i Hifi centret i Herning .

Vh
Freddy
Brugeravatar
ralphandersen
Lokalitet: Ydby
Geografisk sted: Thy

Indlæg af ralphandersen »

Jeg har en SAE 2800 4 bånds parametrisk equalizer du gerne må låne. Potentiometrene kunne godt tåle lidt motion/spray. Du er også velkommen til at komme og høre mine Vitavox Bitones hvis du er i mølleland (Jeg bruger lidt digitalt eq til bassen når signalkilden ikke er en plade).
Vitavox CN 121 med S3 og Peerless C150Ws i OB, Vitavox Bitone 6201, Vitavox Bitone 3200, El Pipe-O subwoofer. Tannoy Monitor Gold 15" i 200 l hjørnekabinetter. Altec Model Fifteen, Elekit 8900, Luxman CL34, Garrard 401, Thorens 524.
Brugeravatar
hificlassic
Lokalitet: Silkeborg
Geografisk sted: I skovens dybe stille ro

Indlæg af hificlassic »

Tak. Begge tilbud lyder gode. I hører fra mig. Rigtig god sommer
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Besvar