Jeg har en Technics som spiller væsentligt lavere i den ene kanal, jeg har prøvet med
3 forskellige pickups,så det burde ikke være der det er galt.
Der er prøvet med flere forskellige forstærkere også.
Er der nogle der har et godt råd ?
Technics 1210mkII
- ferr31
- Lokalitet: Nyborg
- Geografisk sted: Østfyn
Technics 1210mkII
Mvh.
Nils
Nils
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Re: Technics 1210mkII
Samme headshell?
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
- ferr31
Nej 3 forskellige Concorde med forskellige nåle.hificlassic skrev:Samme headshell?
Alle virker på den anden Technics jeg har

Mvh.
Nils
Nils
-
- Lokalitet: Brøndby Strand
Hej Nils.
Har du tjekket om kontaktpunkterne i selve tonearmen, altså der, hvor Concorden skrues ind, er rene?
Mange venlige hilsner Dan
Har du tjekket om kontaktpunkterne i selve tonearmen, altså der, hvor Concorden skrues ind, er rene?
IMF RSPM mk4 Min førerhund vil ikke sige, hvordan de ser ud, men de lyder godt:)
- ferr31
De ser rene ud, men det skader da nok ikke at prøve med en glaspen, tak for forslagetDan63 skrev:Hej Nils.
Mvh.
Nils
Nils
- kbekke
- Lokalitet: Vejle
Hvis ovenstående ikke hjælper, ville jeg starte med at checke hele kabelføringen. I en mk. II er den vel fastmonteret, så hvis du sætter et almindeligt headshell med leads i kan du nemt ohme hele vejen frem til rca-stikkene.
Hvis du er “heldig” er det bare en lodning internt eller måske mere sandsynligt en klemt ledning
Hvis du er “heldig” er det bare en lodning internt eller måske mere sandsynligt en klemt ledning

Ornithology
- ferr31
Opfølgning : Det ser ud til at et nyt kabel har løst problemet, så håber jeg det vare ved 

Mvh.
Nils
Nils