Måske lige en tråd med samkørsel - så vi kan investere vores penge i væsker til mennesker og ikke til biler :-)
Jeg kører Aalborg-Hald-Aalborg med overnatning. Kan svinge forbi Randers, hvis du giver en bajer til træffet :-)
EDIT:
Jeg skal have nogle apparater med til Tophøj, og en kasse vinyler eller 2 til salg på træffet, så jeg må hellere sige at jeg kun har plads til 1 passager.
Samkørsel Vintagehifi-træf 2023
- Elway
- Lokalitet: Aalborg
Samkørsel Vintagehifi-træf 2023
Senest rettet af Elway 22 jan 2023, 12:13, rettet i alt 1 gang.
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Re: Samkørsel Vintagehifi-træf 2023
Bent og jeg tager fra Amager og over Odden til Hald. Vi samler gerne op på vejen....Vi har plads til 4 passagerer.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
-
- Lokalitet: tommerup
Kører fra Tommerup lørdag og retur søndag. Kan evt køre over Odense. Har plads til 3 personer.
Dog et lille bagagerum.. så ikke plads til alverden i gear. Nissan quashqai
Dog et lille bagagerum.. så ikke plads til alverden i gear. Nissan quashqai
Senest rettet af zaptor 22 jan 2023, 10:41, rettet i alt 1 gang.
-
- Lokalitet: Kvistgård
- Geografisk sted: Kvistgård
Jeg vil gerne med - jeg kan stå på et eller andet sted, der passer jer på vejen, bare det er tæt på en stationhis067 skrev:Bent og jeg tager fra Amager og over Odden til Hald. Vi samler gerne op på vejen....Vi har plads til 4 passagerer.
LP -> Ortofon MC-5000/Ortofon Rondo Bronze/Ortofon MC-30 Super/Audio Technica AT-Art9Xi/Sony XL-44L/Sony XL-15/Shure V15III JICO SAS Boron - Sony PS-X75 -> Ortofon T-3000 -> Yamaha C-2x -> Yamaha M-85 -> Sony APM 66 MKII
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Hej Bjerager,
Den er vi med på. Vi finder ud af den bedste rute hen ad vejen når vi ved hvem der ellers vil med.
Den er vi med på. Vi finder ud af den bedste rute hen ad vejen når vi ved hvem der ellers vil med.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
-
- Lokalitet: Brabrand
Jeg kører fra Aarhus og tager retur efter middagen.
Jeg kan have 3 med afhængigt af mængden af gear, der skal transporteres.
Mvh.
Fensten
Jeg kan have 3 med afhængigt af mængden af gear, der skal transporteres.
Mvh.
Fensten
Sansui, Sony, Leak, Fisher, Garrard, Tannoy.
- Stottrup
- Lokalitet: Åbyhøj
- Geografisk sted: Østjylland
Jeg kører fra Århus og retur søndag. Plads til tre passagerer, et par tasker og lidt grej.
Vh Karl
Vh Karl
Stottrup
Pioneer - især fra 70'erne...
- Stottrup
- Lokalitet: Åbyhøj
- Geografisk sted: Østjylland
Bortfalder desværre, da jeg har måttet melde fraStottrup skrev:Jeg kører fra Århus og retur søndag. Plads til tre passagerer, et par tasker og lidt grej.
Vh Karl
Vh Karl

Stottrup
- pqrannes
- Lokalitet: Nibe
- Geografisk sted: 9240 Nibe
Øv, Karl.Stottrup skrev:Bortfalder desværre, da jeg har måttet melde fraStottrup skrev:Jeg kører fra Århus og retur søndag. Plads til tre passagerer, et par tasker og lidt grej.
Vh Karl
Vh Karl
Men noteret (tak for pb).
PQR
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.