Rigtig godt gået!!!!

Helt enig!santashooter skrev:
ang. de forsvundne plader, så er det som bqvick skriver, helt igennem skræmmende at man ikke kan stole på hinanden ved sådan et træf - og forudsat at der ikke er tale om en misforståelse eller ombytning, så håber jeg synderen skammer sig over at udnytte andre menneskers gæstfrihed og åbenhjertethed, for det sku det værste!![]()
mvh.
Søren
Hej Alle - ikke mindst Peter - og tak for endnu et fortræffeligt træf i Hald.bqvick skrev:I min skrive iver i forrige indlæg glemte jeg lige at nævne den uheldige episode med rørglads plader ... først troede jeg der måtte forelægge en total misforståelse , derefter gik det op for mig at dette ikke var tilfældet. Det er simpelthen helt uanstændigt /utilgiveligt at det sker... vores fælleskab skal og må hvile på åbenhed og tillid til hinanden.
Hændelsen skal dog ikke overskygge det flotte arrangement .
mvh.bqvick
Godt gåetCaptain Phoenix skrev:Også herfra en stor TAK for et herligt træf - ikke mindst til Peter (og familie-back-up) samt de, der sørgede for set-ups i den store sal og parken.
I løbet af ugen laver jeg et foto-album og lægger linket på forum'et
Her blot ét enkelt billede der viser, at sagerne blev taget seriøst.
PS: Fik - uset - listet Akai GX630SS'eren ind i huset :D
Inden dette emne overskygger tilbagemeldingerne fra træffet, så lad os lige slå fast at Rørgrej vist skylder os alle en STOR undskyldning for de ubegrundede beskyldninger, han har belastet træffet med. Rørgrej kunne i sin noget omtumlede tilstand!!!!! ikke huske hvor han havde sat sine plader, og han fik dem alle sammen med hjem. Bestemt en pinlig affære.santashooter skrev:
ang. de forsvundne plader, så er det som bqvick skriver, helt igennem skræmmende at man ikke kan stole på hinanden ved sådan et træf - og forudsat at der ikke er tale om en misforståelse eller ombytning, så håber jeg synderen skammer sig over at udnytte andre menneskers gæstfrihed og åbenhjertethed, for det sku det værste!![]()
mvh.
Søren