Det er en kraftigt dimensioneret sag med 4 udgangs-transistorer pr kanal. Jeg har set og hørt nogle af deres ting og mener at DUAL er lidt overset...det er et mærke som fortjener opmærksomhed. Den har separate tonekontrol kredsløb...ikke som visse Sansui og Luxman som har kontrollerne integreret i udgangs forstærkeren via tilbagekoblingen
Senest rettet af Tube mania 03 maj 2013, 22:11, rettet i alt 2 gange.
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh-AMT1-Altec Lansing model 19-Rectiliniar High Boy-Arena HT25
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
Tube mania skrev:Det er en kraftigt dimensioneret sag med 4 udgangs-transistorer pr kanal. Jeg har set og hørt nogle af deres ting og mener at DUAL er lidt overset...det er et mærke som fortjener opmærksomhed. Den har separate tonekontrol kredsløb...ikke som visse Sansui og Luxman som har kontrollerne integreret i udgangs forstærkeren via tilbagekoblingen
Nåh jamen det lyder jo ikke helt skidt. Måske man skulle pille låget af og se nærmere på den. Umiddelbart efter første lydt spiller den bedre end min aura va-50. Men jeg skal nok lytte lidt mere på den før jeg slår det helt fast.