Hejsa
Da jeg skulle til at skifte pærerne i skalaen på min ny-indkomne Luxman radio, opdager jeg, at det ser ud til at der kun sidder en pære i den ene side! Det er de to hvide ledninger der stikker ud af frontpladen ca. midt i billedet
Kan det passe at der kun skal sidde en, og ingen i den anden side?
På dette billede ser det ud til at der er plads til at der kan være en pære i den anden side, men det ser ikke ud til at der nogensinde har siddet nogen...
Er der nogen der kan hjælpe med at afklare dette?
Jeg har ikke haft held med at finde nogen manual eller skemaer - generelt er oplysningerne om denne lidt svære at finde på nettet. I øvrigt ser det ud til at den pære der sidder er en 1,2W 0,1A - nogen der kan be- eller afkræfte dette?
mvh Blomme
lys i Luxman T 50A
-
- Lokalitet: København
- Geografisk sted: Nordvest
lys i Luxman T 50A
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Lenco L75 + Dl103
JBL L40a
JBL L40a
-
Re: lys i Luxman T 50A
Den ene pære er nu skiftet, og det ser helt fint ud, så det er nok bare sådan den er
´
...Det undrer mig nu stadig lidt at der er plads til en i dan anden side også

...Det undrer mig nu stadig lidt at der er plads til en i dan anden side også

Lenco L75 + Dl103
JBL L40a
JBL L40a
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Kunne godt se ud som om det chassis også er blevet brugt i en anden model... Måske det er forklaringen?
Hvad jeg bygger min formodning på? de ekstra huller der er på det ene billede...
Hvad jeg bygger min formodning på? de ekstra huller der er på det ene billede...
Bare det GLØDER!!!
- MDA
- Admin
- Lokalitet: Nordjylland
- Geografisk sted: Støvring
Ser ud som om, den tuner er i fantastisk flot stand :)
-
jo det er nok sandsynligt. Jeg har også læst mig frem til at den teknisk skulle have en del til fælles med både t-4 og t-12
Lenco L75 + Dl103
JBL L40a
JBL L40a
-
Jeg er også meget glad for denMDA skrev:Ser ud som om, den tuner er i fantastisk flot stand :)

Den spiller bare som den skal. Kun et tyndt lag støv indeni og det eneste der manglede var det omtalte lys - og det er der nu

Jeg købte den sammen med en L58a som også er rigtig flot, dog ikke helt skrammefrit kabinet
Lenco L75 + Dl103
JBL L40a
JBL L40a