Hvad er dette for en forstærkere. Værd at byde på?
- B&O Vintage
- Dobbelt profil, udelukket fra forummet
- Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj
- Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Hvad er dette for en forstærkere. Værd at byde på?
I denne stak enheder er den sidste metalkasse kun omnævnt som " gammel forstærkere" Er det nogen som ved hvad det "gamle" er og er det noget at indfase i samlingen? Ser lidt anderledes ud nemlig.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
- Klausen
- Lokalitet: Skive
- Geografisk sted: Roslev
Re: Hvad er dette for en forstærkere. Værd at byde på?
Kan du ikke vise et nærbilled af den eller sige hvad den hedder evt. hvad der står på fronten.
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
Det er en Ziphona forstærker (fra DDR). Hvis du ikke vil have den, vil jeg da gerne - jeg har den tilhørende pladespiller :)
Om det er en specielt fremragende forstærker ved jeg ikke, men jeg har vidst diagrammet liggende et sted...
Mikkel
Om det er en specielt fremragende forstærker ved jeg ikke, men jeg har vidst diagrammet liggende et sted...
Mikkel
- B&O Vintage
- Dobbelt profil, udelukket fra forummet
- Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj
- Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
mcs_5 skrev:Det er en Ziphona forstærker (fra DDR). Hvis du ikke vil have den, vil jeg da gerne - jeg har den tilhørende pladespiller :)
Mikkel
DDR!

Dagplejer