fuldtoner til bil
- Helikon
- Lokalitet: Randers
fuldtoner til bil
Hej , er der nogen der har et par 4 Ohms fuldtoner i 4 - 5" til at ligge? de skal bruges til indbygning i en bil fra 1970, der er en samtidig Blaupunkt Frankfurt i
Mvh Niels
________________________________________________________________________________________________
2 Radford MA 25, Lenco L 70 m. Telefunken S 500 tallerken - spindown tid 2.35, Studer D732, Leak Sandwich 600
________________________________________________________________________________________________
2 Radford MA 25, Lenco L 70 m. Telefunken S 500 tallerken - spindown tid 2.35, Studer D732, Leak Sandwich 600
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Re: fuldtoner til bil
Må det være moderne enheder? Så har jeg et sæt tovejs med delefilter i garagen...
Bare det GLØDER!!!
- csso
- Lokalitet: Aabybro
- Geografisk sted: Nordjylland
Jeg har også nogen liggende.
Kan ikke huske om der er 5 eller 6,5 tommer - til gengæld må du få dem .
Kan ikke huske om der er 5 eller 6,5 tommer - til gengæld må du få dem .
Bedste rockarkæologiske hilsner
“One time we saw some hookers but when we got closer we realized it was Motley Crue.”
“One time we saw some hookers but when we got closer we realized it was Motley Crue.”
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Tror Helicon er ramt hårdt af arbejde. Men mon ikke han kommer på om et par dage? 

Bare det GLØDER!!!
- Helikon
- Lokalitet: Randers
Hej Casper
jeg skal til i hvert fald Aalborg inden for overskuelig tid og sikkert også Hjørring, så kigger jeg ind hvis du er hjemme. Har du fået standeret Micro Seikien ?
jeg skal til i hvert fald Aalborg inden for overskuelig tid og sikkert også Hjørring, så kigger jeg ind hvis du er hjemme. Har du fået standeret Micro Seikien ?
Mvh Niels
- csso
- Lokalitet: Aabybro
- Geografisk sted: Nordjylland
Hej Niels
Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg endnu ikke har ført loddet monteret.
Du kommer bare forbi når det passer - er dog ikke hjemme hele næste uge (job)
Vi ses!
Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg endnu ikke har ført loddet monteret.
Du kommer bare forbi når det passer - er dog ikke hjemme hele næste uge (job)
Vi ses!
Bedste rockarkæologiske hilsner