Nogen der kender til dette kabel?
- csso
- Lokalitet: Aabybro
- Geografisk sted: Nordjylland
Nogen der kender til dette kabel?
http://www.ebay.co.uk/itm/Canare-starqu ... 339e89cd5e
Som nævnt søger jeg lidt info om kablet i linket.
Som nævnt søger jeg lidt info om kablet i linket.
Bedste rockarkæologiske hilsner
“One time we saw some hookers but when we got closer we realized it was Motley Crue.”
“One time we saw some hookers but when we got closer we realized it was Motley Crue.”
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Re: Nogen der kender til dette kabel?
Ifølge Mørch og KS Møller er det bedste PU-kabel TCI Viper
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
-
- Lokalitet: 2300S
Hvorfor ikke DIY - Cardas laver et godt 24 awg phono-kabel til fornuftig pris?
Vh
Henrik
Vh
Henrik
Noget vintage og noget nyt!
- csso
Jeg har faktisk et VDH vinkelstik - men evnerne med en loddekolbe er ikke værd at berette om, ej heller videnbom hvad der skal loddes på hvorhmt skrev:Hvorfor ikke DIY - Cardas laver et godt 24 awg phono-kabel til fornuftig pris?
Vh
Henrik

- kbekke
- Lokalitet: Vejle
Jeg bruger dette kabel (udgaven med lige stik) på Luxman PD-131 med Fidelity Research FR-24/Sumiko Blue Point no 2 og er udmærket tilfreds. Det er lidt specielt opbygget, men forekommer at være lavet ordentligt.
Jeg har ikke oplevet brum eller andre problemer whatsoever. Men om det er bedre end alt muligt andet, ved jeg ikke.
Jeg har handlet hos y.tome to gange og har ikke haft grund til at klage over noget.
Jeg har ikke oplevet brum eller andre problemer whatsoever. Men om det er bedre end alt muligt andet, ved jeg ikke.
Jeg har handlet hos y.tome to gange og har ikke haft grund til at klage over noget.
Ornithology
-
- Lokalitet: 2300S
Pinout er standard, det kan man finde på nettet, men det kræver en sikker hånd at lodde. Jeg gjorde det selv på et kabel, det virkede men havde langt fra nogen fornem finish.csso skrev:Jeg har faktisk et VDH vinkelstik - men evnerne med en loddekolbe er ikke værd at berette om, ej heller videnbom hvad der skal loddes på hvorhmt skrev:Hvorfor ikke DIY - Cardas laver et godt 24 awg phono-kabel til fornuftig pris?
Vh
Henrik
Jeg har siden skiftet til et Furutech ag-12, og det gav virkelig et løft i forhold til det kabel som fulgte med min SME-arm.
Vh
Henrik
Noget vintage og noget nyt!
- csso
Jeg har faktisk et ret godt RCA kabel i overskud.
Kunne man lodde RCA stikkene af i den ene ende, og pålodde mit DIN stik samt en løs stel ?
Kunne man lodde RCA stikkene af i den ene ende, og pålodde mit DIN stik samt en løs stel ?
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
Ja. Især hvis du lader være med at kalde det et DIN-stikcsso skrev:Kunne man lodde RCA stikkene af i den ene ende, og pålodde mit DIN stik samt en løs stel ?

Mikkel
- csso
Hedder det ikke det?mcs_5 skrev:Ja. Især hvis du lader være med at kalde det et DIN-stikcsso skrev:Kunne man lodde RCA stikkene af i den ene ende, og pålodde mit DIN stik samt en løs stel ?
Mikkel
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
Nej, det er en JIS-standard (japansk). Tonearms-stikket har en helt anden størrelse end DIN-stik. Se vedhæftede billede...his067 skrev:Mikkel:
Det ér da et 'DIN stik' (DIN 41524: 5-pin 240°)
Mikkel
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.