Jeg har ledt med lys og lygte efter nogle amperemeter, der tilnærmelsesvis ligner den på billedet. Problemet er at jeg skal bruge tre stks, er der måske nogen der har en ide hvor man finde sådan tre meter ?
P.s. Her er et lidt bedre billed, af samme type med anden følsomhed:
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay ! Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 2stk. V15 og 6stk. Magnet-toneforforstærker.
Tak for linket, men det afviger lidt for meget. Ebaj er helt klart en mulighed, der er også et par der kan bruges. Problemet er de fleste kun har et stk, og da jeg skal bruge tre bliver det hurtigt dyrt .
Tonni skrev:Jeg ved i har en radioamatørafdeling i Esbjerg. Måske der er nogle der, der kunne tænkes at have nogle? http://www.oz5esb.dk/
Tak det vil jeg prøve, er allerede i gang på Brugt grej.
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay ! Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 2stk. V15 og 6stk. Magnet-toneforforstærker.
Qoute DFMS:
Tak for linket, men det afviger lidt for meget. Ebaj er helt klart en mulighed, der er også et par der kan bruges. Problemet er de fleste kun har et stk, og da jeg skal bruge tre bliver det hurtigt dyrt .
Det er vist ikke sagt direkte, men jeg går ud fra, at det skal være tre ENS A-metre?
Og hvad med skalaen, og hvilke følsomheder (Full Scale FS udslag)