Hej
Nogen der ved hvilken 8" bas der er i Dacabo fra Dali
Dali DaCabo Hvilken Bas er det?
-
- Lokalitet: Randers
Dali DaCabo Hvilken Bas er det?
MVH J Green
- High Sky
- Lokalitet: Middelfart
Re: Dali DaCabo Hvilken Bas er det?
Hej
Kan huske engang jeg snakkede med Dali´s over over chef, Lars Worre, han fortalte der sidder en Peerless i Dacapo.
Men jeg ville skrive til Dali for at få de præcise data. Forresten er Lars Worre en virkelig sympatisk mand som brænder for god lyd.
Er det Mrk 2 udgaven du har, jeg synes Mrk 1 udgaven spillede for lidt bas, ikke at Mrk 2 spiller overdreven meget bas.
God søndag
Kan huske engang jeg snakkede med Dali´s over over chef, Lars Worre, han fortalte der sidder en Peerless i Dacapo.
Men jeg ville skrive til Dali for at få de præcise data. Forresten er Lars Worre en virkelig sympatisk mand som brænder for god lyd.
Er det Mrk 2 udgaven du har, jeg synes Mrk 1 udgaven spillede for lidt bas, ikke at Mrk 2 spiller overdreven meget bas.
God søndag
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
-
Tak så var jeg fri for at skille mine ad for at se hvad der var i dem. (Er på jagt efter et par P21WP-01 8ohm 812)
Hvilken forskel er der på mk1 og mk2 der står ikke noget på mine.
Hvilken forskel er der på mk1 og mk2 der står ikke noget på mine.
MVH J Green
- High Sky
- Lokalitet: Middelfart
Mrk 2 har en basport øverst bag på, inde bag stoffet., Mrk 1 havde ingen basport. Hvor meget forskel der rent faktisk er, tørjeg ikke sige præcist.
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
-
Så er mine mk1 for de har ikke nogen port. og det er rigtig at de falder noget tidlig af i bunden, de siger ikke meget under 50-60hz
MVH J Green
-
- Lokalitet: Frederikssund
Jeg har 2 stk. originale DaCapo 8 Ohm basser liggende hvis nogen skulle være interesseret.
Peerless Cat.no 831780, Qc 890919. Endvidere 2 stk. original delefiltre.
Peerless Cat.no 831780, Qc 890919. Endvidere 2 stk. original delefiltre.