Der var for mange fejl i det viste
Her er diagram
[
Röh-1 fejl kan slettes
- kj2005
- Lokalitet: 2730 Herlev
- Geografisk sted: Herlev
- Kontakt:
Röh-1 fejl kan slettes
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af kj2005 02 nov 2025, 15:24, rettet i alt 5 gange.
- kj2005
- Kontakt:
- KenRas
- Lokalitet: Søstrup
- Geografisk sted: Nær Holbæk
Röh-1 rørforforstærker backup
Hej Kim.
I diagrammet i det første indlæg er dioderne i de to brokoblinger vendt forkert og vil i så fald producere negative DC spændinger
Og det er jo ikke meningen i en rørforstærker…
I diagrammet i det første indlæg er dioderne i de to brokoblinger vendt forkert og vil i så fald producere negative DC spændinger
Og det er jo ikke meningen i en rørforstærker…
Mvh Kenneth
Sansui and Marantz - The very best, from the East and the West...
- kj2005
- Kontakt:
- KenRas
- Lokalitet: Søstrup
- Geografisk sted: Nær Holbæk
Röh-1 fejl kan slettes
HVORFOR ???
Jeg havde seriøst overvejet at denne preamp skulle være mit første diy rør projekt
Jeg var endda begyndt at finde de stumper frem som jeg har liggende. Nettrafo, 4 x ECC83, osv.
Bortset fra de forkert vendte dioder på det originale diagram, hvilket du ikke kan gøre for, så var det da et fint og interessant projekt for en “rør-begynder” som mig.
Det er en ommer, Kim
I det mindste, må du så gerne sende link og andet info du har, til mig på en pb.
Lige nu har jeg ikke engang diagrammet
Jeg havde seriøst overvejet at denne preamp skulle være mit første diy rør projekt
Jeg var endda begyndt at finde de stumper frem som jeg har liggende. Nettrafo, 4 x ECC83, osv.
Bortset fra de forkert vendte dioder på det originale diagram, hvilket du ikke kan gøre for, så var det da et fint og interessant projekt for en “rør-begynder” som mig.
Det er en ommer, Kim
I det mindste, må du så gerne sende link og andet info du har, til mig på en pb.
Lige nu har jeg ikke engang diagrammet
Mvh Kenneth
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Röh-1 fejl kan slettes
Kære begge, Jeg har bedt redaktørgruppen om at overveje hvordan vi kan forhindre at lignende sletninger sker i fremtiden. I mellemtiden vil jeg opfordre Kim til at--i det mindste--sørge for at KenRas har diagrammet til Röh-1. Vi andre vil selvfølgelig sætte pris på at vide hvad tråden egentlig drejede sig om.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon Kontrapunkt B, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.