Det er ikke nemt at se ud fra de billeder
Nå men anyways, så er det ikke ægte finer som Luxman brugte på deres kabinetter (ihvertfald ikke dem som jeg kender til)
Da det er kunst finer kan du ikke bare regne med at det er 0.6mm tykt som ellers er den normale tykkelse på finer, på feks. højttalerne på Mcintosh XR serien er deres finer tyndt som papir.
Uden at skulle lyde som en gammel ræv med livslangs erfaring med finer så har jeg rodet en del med finer, har bygget nogle kabinetter til nogle af mine Luxman ting, og jeg fik i tidernes morgen fat i noget kunst Rio Palisander finer, for idag er det UMULIGT at skaffe ÆGTE Rio Palisander finer, og da det alligevel er kunst finer som er brugt fra fabrikkens side, var jeg jo tro mod originaliteten
Hvis du ikke selv er tryg ved finer arbejde, så ville jeg finde en dygtig håndværker som kan deres kram, til at fikse dit kabinet, for det ville være sejt hvis du fik din L58A fulgt helt til dørs.
Skulle du feks. få mod til at finer den om, vil jeg og sikker også andre meget gerne hjælpe til fra siden linjen, i det omfang jeg nu engang kan.
Jeg har selv en L-45A og en L-58A heldigvis er de begge i flotte træ kabinetter, glæder mig til julemanden kommer forbi med en L-55A