af Fredmarantz » tirs 23. jul 2013 13:39
Jeg kan også godt lide, at vi har en sådan tråd her på forum. Dog ville jeg ønske, at den lå på lidt lettere tilgængeligt plan, så også jeg kunne følge med. Der er rigtig mange mange vigtige ting inden for rørteknikken, som mange her ville kunne profitere af, hvis det lå på et lidt lavere niveau (nu taler jeg så i dette tilfælde kun for mig selv). Måske kunne man tage nogle "delemner" op - fx "matchning af rør - hvornår er det vigtigt, og hvornår er det ligemeget/mindre vigtigt?" - "hvordan kan man vurdere, om et rør arbejder rigtigt og sundt"? - måske har du allerede været inde omkring det?
Det er dejligt, at der er medlemmer her, som virkelig ved noget om rør og brugen af dem - men jeg, på mit noget moderate plan, kommer hurtigt til kort og har det lidt svært med at lave indlæg, idet jeg hurtigt vil komme til at lyde dum/kommer til spørge forkert osv. Jeg tror, at det kunne være en væsentlig grund til, at det er sparsomt, hvad der kommer fra ikke-rør-eksperter.
Men Tube...fortsæt endelig og måske skulle vi i fællesskab lave en "videns-behovs-opsamling" .., men også dette kunne være lidt svært, idet man jo ikke altid selv ved, hvad der kunen være god viden??
Venligst
Freddy